Nu börjar de igen

Just nu är jag sjukt nervös och illamående. Jag tänker på SM. Som är om två veckor, så man borde tycka att det är lugnt med tid. Sen så tänker man såhär att två träningar går bort och då har vi bara 4 träningar kvar. Oj oj, nu är jag ännu mer nervös och illamående. Jag borde sluta skriva annars kommer ni kommentera ''Skriv om något intressant'' Men vet duuuu ? Jag bryr mig inte vad du tycker för jag mår bättre när jag skriver av mig såhär! Eller nej det gör jag inte. Asså fuck! Nu ska jag sova för imorn ska jag träffa Julia vid 12 och hon blir inte glad om jag kommer typ 2 för jag sov, hehe! Så godnatt.

Här har vi finaste Sigge som hänger i Orlando med en fet jävla guld pokal. Vi skulle också vara där men icke sa nicke..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0