Lingon

Igår va jag och Elin i huvudstaden som sagt och kollade på Cheer for Childhood. Alltid lika kul va det att kolla på cheerleading men lite besviken va jag va. Vi åkte senare direkt till träning som gick super! Imorse blev det sleep in Monday och oboy va nice de va! Jag träffa sedan Julia på stan och vi köpte som sagt världens godaste glass och mös i solen! Mamma ringde mig senare och hade bokat bord på Lingon igen för familjen och mina gudföräldrar. Som jag har saknat dom två änglarna eller! En tre rättersmiddag och tog samma vanliga oxfilè. Nu ligger jag här i Victorias säng med Emma, då Victoria och alla hennes vänner ligger i mitt rum. Fråga mig inte varför det blev såhär! :)

Usch, fy, blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0