Friday I'm in love!

Började med en försening för mig och Matilda imorse, inte så bra dårå.. Hade fotboll med alla tjejer i nian som varje fredag. Ärligt tyckte jag det var as kul, sånt galet humör. Efter hade vi musikprov, sex personer i en liten sal så det gick rätt bra det. Efter fysikprov, ha-ha. Tog bussen med mina två sötnosar M & J. Gick till årummet där Fanny, Beatrice och Majsan satt. Maja gick någon minut senare och vi fikade vidare. Sjukt mysigt var det! Matilda försvann en sväng också. Bara vädret som inte var på min sida annars är allting toppen! Kom hem för en mini stund sen och kanske ska iväg senare igen, det blir nog bra det med. Vi hoooores!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0