Färglös som en tår

Försökte låta bli att blogga efter att mina kollegor inte gjort det denna dag. Eller ja Matilda ett år sen sist? Cute. Skoldagen var faktiskt jättebra, roligt och allt sånt positivt. Är fortfarande inte helt kry och hostar som en kulspruta. På hk:n gjorde halva gruppen fiskgratäng, min var mumma! Efter så blev det avslutning med innebandylaget och det var gocart. Det förgyllde min dag ännu mera, fy satan vad roligt det var! Resten av kvällen har jag myst med mamma i soffan. Klämde in en dusch nyss också, kan ju bara säga att ni skulle betala dyrt för att höra min vackra sång. Hes röst och med hickar i de höga tonerna, lät mer som en stucken gris :D
DAAAAAAAAAAMP, JUST NU har jag världens sendrag i min fot, aaaj!!!!!!!!!!!!! :'(


Jag och Jennifer, riktiga rallybrudar alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0