En bra måndag

Det är lov och riktigt bra väder, jag älskar´t!
Gårdagen
- Fick sov ut som jag inte har gjort på länge. Drog i mig frukost och sen vidare till stan med min bror för en klipptid. Några centimeter kortare och jag var nöjd. Tog mig hem för sedan till träning som var riktigt bra, bra väder och bara en bra träning! Kvällen efter träningen spenderades med mina närmsta, alltså uppland, i Lövstalöt. Lagfest och riktigt kul var det! Tog en taxi med en massa till Manfred där jag, Johanna och Johan låg och trängdes hela natten..
Vid tio idag tog jag mig hem och ska nu äta lite för att sen ta mig ut till solen.
Juste bilder från kvällen kommer snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0