Cheer for Childhood

Hej hallå! Gårdagen började med mys i staden med Julia. Sommar känslor! Galet bra va det! Åkte sedan hem och bytte om sen tillbaka till stan med Julia b, Sofie och Beatrice för att träffa upp alla andra tjejer. Middag på Dragon palace som jag kunde tyärr inte njuta över. Mådde förjävligt. Vi alla åkte sedan hem till Denise för lite smått och gått. Någon timme senare tog jag bussen hem. Då hade jag nått gränsen och fy va dåligt jag mådde. Kom hem och la mig i sängen dirr. Nu har jag och Elin i mitt lag bestämt att vi ska till Stockholm om en timme. Så snabbt i duschen och fixa m.m. Det är så att det är en välgörenhets grej som handlar om cheer. Så det är massa lag i Sverige som ska uppträda och samla in pengar till små tjejer i fattiga länder som inte kan få utföra den sporten dom vill. Kommer bli kul! Vi åker direkt till träning sen så vi hörs ikväll! LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0