Buss hundraelva

Efter skolan igår så åkte jag aldrig hem så därför bloggade jag inte. Men gårdagen, skola med två prov som gick som det gick. Vidare till stan och en fika med Julia, Jessica, Beatrice, Fanny och Maja en snabbis. Fick också chansen att byta några ord med en vän, en riktigt bra vän. Tog mig tillbaka till tjejerna men sa snabbt hejdå för att träffa Johanna. Vi köpte sushi och tog bussen ut till Lövstalöt. Några var vi men vem har sagt att inte Uppland kan köra ändå? Kul vat det iaf! Kom hem sen vid halv två.

Idag så fick jag med mig mamma på gränby. En fika blev det och hem fick jag en kavaj och ett par jeans. Bilen till allians för att kolla på Isac.
Ikväll var det tänkt lagfest igen men kommer hoppa den denna gång. Det bli en kväll hemma. Puss



Gårdagens händelse: Måste ha varit taxin från Diös till skolan med Taxi Thomas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0