Vive la differevce

Är ju inte så bra på att blogga just nu som mina vänner är. Men dagen går i svart vitt, det kommer ni se på bilderna sen. Engelskaprovet bara flöt på och jag är nöjd. Och något galet är att nu kommer det inte vara något plugg på två veckor, två hela veckor! Oj vad jag älskar det. Eftermiddagen var jag i min egen bubbla, tack du! Cyklade för att hämta Julia. Spelarmöte som gick av på en timme. Fikat var ju det bästa, och såklart Tobbes ordval. Skrattanfall på slutet, övertrött helt enkelt. Tittade in i gamlishallen där laget spelade match.
En kväll hemma med Idol, Berg flyttar in och Välkommen åter. Klockrent! Nu sitter jag i min stor Sweden Football tröja och ska snart sova. Imorgon blir det fotboll hela dagen med skollaget, taggad!
Godnatt Änglar.





Har ju inget kort på dagens klädsel men här kommer listan!
Skor: Converse
Leggins: H&M
Blus: H&M
Kofta: Odd Molly
Ring: Indiska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0