Don't let me fall

En ganska dålig dag i skolan om man får kalla det så. Tröga lektioner och bara allmänt ledsen. Blev bara mer besviken efter varje minut som gick men aja, bara att bita ihop så att säga. På sista lektionen som va bild fick Johan, Amadeus och Andreas mig på bättre humör. Till slut så hade jag en tre jätte fina flätor i håret, av Deus och Johan. Andreas ligger och halvsover på bänken medan jag kliar han på ryggen och kollar på fina tavlor som Marie har på smartboarden. Buss till stan med Andreas o Amadeus och några äffar. Hann preeeeecis med bussen hem till Sunnersta.
Hallongrottor, soffan och täcket väntade på mig när jag kom hem. Mår alldeles för dåligt för träning så idag är det bara en kväll att glömma all stress. Inga läxor, ingenting! Just me, myself and I.


Vill vara lycklig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0