Bara 7 timmar kvar

Annu ett inlagg fran mig idag. Fan va bra jag ar!
Fast jag har inte sa mycket att beratta.. Kolla lite till nar dom brande pa nagra snubbar, jag at lunch om det ar intressant nog for er, jag sag air force one! (fast det har jag redan berattat) Jag har varit varsta mailman och sprungit runt och fixat lite saker at folk. Nyss sa preppade jag med att locka en peruk tills imorn & satte upp det sa det haller bra och nu ser det ut som varsta brollops uppsattning.
Tog kort pa det sa imorn sa kan ni kanske fa se fore och efter bilder. Fast jag tog inte kort pa hur det sag ut fran fooorsta borjan men aja, hoppas det ar iaf okej for imorn sa kan vi inte gora om det hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0