16 timmars rull

Har verkligen haft fullt upp och inte haft tid att blogga. Men nu har jag tid (egentligen inte!!) sa jag sitter nu i har studion och ''printar'' ut bilder. Det har jag redan gjort!
Okeeeey, igar sa va vackarklockan pa 5.15 och vi borjade jobba 6.30. Jobba i 16 heeela timmar! Sjukt ja helt klart! Sjukt coola scener som fick mig sta dar med hakan i golvet. Kom till hotellet  halv 11 pa kvallen och jag dacka pa dirren! Ja, vi bor pa hotell nu i fem dagar tills filmen ar klar.  Idag vaknade vi atta, sjukt skont med ''sovmorgon'' aven om jag vakna nagra ganger under natten for den javla jetlagen!
Pavag till studion idag pa motorvagen sa kom polisbilar som bin. Minst 15 stycken! Kom antligen fram och fick reda pa da att presidenten ska ha nagot mote har i Albuquerque idag sa han ska flyga in, det tyckte jag va coolt (a)
Annu coolare var att jag gick ut fran studion en snabbis for att fa frisk luft for det ar sa rokigt dar inne sa ser jag sjalvaste Air Force 1. Dar vi jobbar ar valdigt nara flygplatsen sa ganska klart kunda man se det. Da hoppade jag bokstavligen upp och ner!
Har bara jobbat i tre timmar nu sa en count down som borjar nu pa 13!
Tyvarr sa far man inte ha kamera har inne sa har ingen rolig bild.
Jag just nu, jatte sliten jag vet :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0