Loooordag :)

Godmorgon pa er! Nu ar klockan halv 7 och jag kan inte sova mer! Jetlagen har inte gatt over direkt och det ar svin jobbigt! Nu ligger jag iaf i soffan med tva kissemissor, kollar pa tv och ska snart fixa frulle for min mage kurrar! Jatte konstigt for att fran Arlanda till igar kvall sa har jag inte varit hungrig och magen har varit jatte konstigt. Det vande igar kvall kan jag saga dig! Jag och min moster delade pa en large pizza, vet du hur stort de e. Kan saga att jag at mest av den och jag blev fortfarande inte matt! Nu nar jag vakna kurrar det som fan i magen sa nagot maste vara ltie fel.

Igar sprang vi runt och gjorde lite arenden som va behovliga. Vi tog ocksa hem nagra peruker fran fredags sa vi skulle gora om dom. Tvatta, kamma typ, sen styyyyyla haha. Pizza till middag och mys framfor soffan fore jag dacka och sov som en stock!
En sak som skrammer mig hela tiden ar att jag tror att alla ''huvuden'' med haret ar riktiga personer sa jag blir alltid radd nar jag inte ar beredd pa att se de.
Aja, nu ska ni fa nagra bilder an trakig text. LOVE!
Ja, det ser ju laskigt ut! Ignorera den at hoger, det ar bara harforlangning. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du praoa med i usa o h varför pratar du om studios och peruker i inläggen? Fattar inge vad du ska göra

2010-09-26 @ 17:01:34
Postat av: julia

TANGY! såg inte förän nu :D

2010-09-29 @ 20:29:18
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: jessica

MEN DUMMIS! darfor ni inte kommenterade nagot :( det ar pa tv ocksa! ska forsoka vara snabb som en tiger och hinna att ta kort! :D

2010-09-30 @ 04:29:09
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0