Antligen framme!

Sajaaaa, nu ar jag framme och framme till min mosters hus. Forlat for hur det ser ut men jag ska gora mitt basta sa ni fattar vad jag skriver.

Arlanda med mami, papi och Gustav pa fredag morgon. Efter security borjade min lilla resa helt ensam. Flyget till Danmark som bara tog en timme gick bra, gick av planet och sag att mitt plan till usa har redan borjat med boardingen. 30 minuters gang men for mig blev det 10 minuters rush! Siste man som gick planet och jag hann inte kissa. Haha! Det var faktiskt valdigt jobbigt! Atta timmar bredvid en dansk man i 30 ars aldern kanske och blev glad som fan att han inte va tjock, ful eller stank. Killen framfor mig var iaf valdigt rolig, haha! Det anda jag tyckte va svart var att svara alla customs fragor men det gick till slut. Igenom tullen och tack gode gud att jag ar en amerikans medborgare for aldrig skulle jag ga i den dar kon for icke amerikaner. Har aldrig sett en langre ko! Sista flyget till albuquerque va sjukt skon. Hade hela sista raden for mig sjalv och en annan tjej hade pa andra sidan. Sa vi satt och snacka, och hon rojde stallet med vatten och kaffe!
Besviken att jag inte sag vita huset, men att se Albuquerque pa natten och det los upp sa sjukt fint! Typ draggla pa fonstret. En killa hamta upp mig och jag akte direkt till alla studios. SJUKT COOLT, sager jag bara!
Fick sova en timme i deras klad kammare och blev vackt av vampyrer med svarta ogon. Inte det basta sattet att vackas av. Nu ar klockan nio pa morgonen har och jag har fortfarande inte sovit nagot mer! Ska kolla lite tv och forsoka varma mig for jag ar en isbit pa riktigt!
Skriver sa mycket jag kan!
Saknar mina alsklingar!
Sista bilden va pavag hem fran studiosarna (a) mmhmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0