DigestivE

Ganska dyster och blöt dag idag. Om stressad är förnamnet vad är efternamnet då för jag är mer än stressad. Två prov på torsdag och jag har verkligen noll tid för att plugga. Jag tacka nej till dagens match men jag ångrade för jag måste fan ut och kötta lite. Springa, skjuta, trampa på lite folk osv. Skoja, men asså jag måste verkligen få ut ilskan ur min kropp och bara tänka på en sak! Nu får det bli att jag tänker på bollen. Hoppas jag får lira där upp med Julia igen med underbart fina bollar från Lina, åååh puss på det ba! Nu låter det som om jag är värsta fotbollstönten men min syn på fotboll har verkligen ändrat nu när jag har spelat lite forward.
OKEJ ännu mer fotbolls tönt! Nu ska jag byta om till fotbolls krigar kläder! POSS



Juste, alla känner till sötnosen Denise. & jag sa bara säga att va fett cutie som följde med mig till cafè 018 för att lämna en lapp. Haha, choklad på vägen hem satt iaf perfekt! Nu får Denise känna hur det känns att vara Sunnerstabarn och kliva upp tidigt på mornarna. LÖVE

Gothia 2010! Stolpe, så skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0