Cola ferrari

Bara för att det är lördag morgon/lunch och alla ligger och slappar någonstans och vill läsa någon blogg men ingen uppdaterar för ingen orkar. Men nu gör jag det för det är redan över 60 personer som har kikat in en snabbis och kollat fast det står fortfarande tomt.

FAN va jag älskar när regnet faller ute och ljuset tränger sig in mellan parsienerna. Absolut bästa sättet att väckas av. Ligger i stora soffan och är fortfarande lite nyvaken och tänker kanske ta en liten promenad ner till vattnet för det är någon båt racetävling där och då kanske jag kan göra det som Julia och Matilda har väntat på i cirkus två veckor. Nu ska jag fixa lite frukost till mig i mitt tomma hus. Ja, dagens fråga, vart är in familj?


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0