Att alla ska känna mami

Blir irriterad på tjocka personer som inte kan spela boll och bara trycker bort en med fingret. Eller mittbacken som aldrig höll käften. Världens pipigaste röst.. Haha, aja en av dom första förlusterna tror jag med f16 laget. Kapten & forward hela match. Där finns det bara en fråga. VA FAN GICK SNETT? Snällt tycker jag att tränarna tyckte att jag skulle ta hem kaptensbindeln för jag gjorde ett bra jobb som kapten. VA FAN GICK SNETT? Mitt egna fel men jag har sjukt ont i ryggen! Jävla personer som är i min väg hela tiden!
Fått massage treee gånger idag. Druckit liter med vatten för att få bort huvudvärken men jag tror det är något som sitter fel i ryggen och trycker mot en nerv i nacken som förra gången.. Nejnej..

NU: Matteboken!

FAAAAN VA JAG ÄLSKAR ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0