U S fcking A!

Nu är jag färdigt packad (tror jag) men det känns lite halvtbra gjort men aja. Annars köper jag väl det där om jag glömmer något. Alla laddare är med, system kameran, vanliga kameran, datans båda batterier och mobilen är nu på laddning. Ready for takeoff helt klart!

Nu ska jag smsa mina älskade vänner och sedan sussa till en film. Åker halv åtta imorn, så tidigt är det inte! Skönt som bara den! Bloggar imorn bitti annars bloggar jag typ när jag får tillgång till internet någonstans i världen.

Tänkte skriva ''ha det bra i kylan'' Fast sen kom jag på att jag ska ju inte till solen direkt, haha! Ha det bra i Sverige får det bli! Nu ska jag till U S fucking A!

Åh va jag älskar er mina finaste! Kommer sakna er grovt! PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS och PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0