Två veckor kvar!

Precis när jag skulle somna igår kväll så hade jag lite problem med en fjäril i mitt rum. Den hade pms och det hade jag med! Mobilen flög va nära att krossa fönsterrutan och datorn var nära på att ramla ut igenom fönstret när jag skulle lägga den på fönsterbrädan. Tur som F-A-N! Till slut så fick jag nog och tog sopkvasten och röjde! Det blev tyst tills klockan fem på morgonen då jag hör jäveln igen! Jag slagga om på soffan för jag hade fått nog, haha!



Idag hade jag ett stort leende på läpparna hela dagen! Det försvann nu efter skolan. JÄVEL säger jag bara! Fyfan va du ska få i dig!  Är hemma nu och fortfarande irriiiii men försöker verkligen lugna mig. Talk to you later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0