Three days & two wakeups

Tankte blogga idag igenom mobilen men det gick inte att skriva konstigt nog. Klart inte min mobil, annars sa skulle det kosta miljoner. Nu har jag atit lunch och klockan ar atta pa kvallen. Ja, sjukt att kalla det lunch men det ar det iaf. Hittills har det varit mycket roligt! Borja med att tvatta alla peruker, torka och sen styla om dom igen. Myyycket smuttsiga vampyrer! Haret ar sedan pa och sen far vi ta av och byta till en annan scen. Tvatta, torka och sen styla om pa nytt. Lite stolt faktiskt hur resultatet blev sedan (a)
Vi akte ut en bit pa vagen for att ta nagra scener ute, det var dunder skont! Annars ar vi inne i ett rokigt, morkt enormt rum/hus/slott. Fick se nagra underbart fina flygplan som landade och ni som har sett The book of Eli. Det bla huset med de gamla paret, dar det huset var forut fick jag se. Gillades mycket mycket mycket for det ar faktiskt min favvo scen i den filmen!
Precis dar stog huset! Coooooolt va ?
Fick kolla pa en valdigt fin solnedgang. Liksom varje kvall, alskar det!

Nu har jag lite jobb att skota! Hors nagon gang folks!

Kommentarer
Postat av: emma

jessica du får lägga ut bilder på dej nuuu!<33

2010-09-30 @ 07:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0