Thank god it's friday!

Svenska lektion med partinissar som snackade om socialdemokraterna, svårt allt som ens har med det att göra.
Tjejena åkte till stan och käkade donken, vilken surprise!
Vi frågade ut några partinissar till på stan som jag inte heller fattade någonting av, skoluppgift inte frivilligt!
Äckligt jobbig fys och styrka träning på fotbollen, Denise fick sitt skratt åt mina ansiktsuttryck när jag stod plankan..
Matte efter fotbollen och sen no som var galen och som ja alltid är det.
Tills slutet då jag och Matilda fick våran fredag eftermiddags spratt. Haha å jag älskart!
Träffade även på världens konstigaste kärring på bussen idag också, massa skratt fick hon åt sig i alla fall!

Jag vet inte om ni gillar det, men tar i alla fall foton på smycken/kläder när jag inte orkar ta på mig själv, så så får det bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0