TH

Fick en fraga om praoen har i usa och vad jag gor.
Min moster ar harstylist for filmer och just nu jobbar hon med en film som heter Fright Night som handlar om vampyrer och liknande. Jag ar hennes assistent och hjalper alla som behover lite extra hjalp. Perukerna som vi tog hem var tre vampyrer som var valdigt smutsiga sa jag kamma ut allt ackligt, tvatta dom och stylade om dom sa som dom var. Sa imorn nar vi borjar jobba sa ar allt klart!
Hoppas ni fattar, annars fraga igen!


Lite arenden som vi var tvugna att gora idag, sorterade produkter som vi tar med oss imorn och sedan va jag vard en liten shoppingtur. En spetstroja och en ''tjocktroja''. Tommy Hilfiger, favvooo!
CUTIE POOPIE EMMA! I MISS YOU SUFFLES!

Kommentarer
Postat av: emma puppie

saknar deej mee min lilla shhuffeloos puuss puss och kraam!!<3333333

2010-09-27 @ 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0