T V Å !

Egentligen borde min data vara inlåst någonstans men jag var tvungen att hjälpa Denise så nu är datorn på och jag kan inte motstå att skriva ett inlägg. En lång dag som faktiskt gick snabbt med extremt många bilder på Julia nya phonie. Bästa som har hänt mig idag var att Bjurström var på Ackis och vi ''stora nior som klarar allt'' hade ingen lärare idag. Kaos? Nej, vadådå? Med hjälp av översättnings grejs på Nellys phonie så klarade jag uppgiften galant! Kanske lite för bra för att vara från Jessi?

Släpp aldrig ut mig och Denise ut och orientera med en kompass och en karta. 1. Vi hittar aldrig tillbaka. 2. Denise kliver typ femton gånger i koskit. 3. Vi kan inte läsa kompass eller karta..
Bara en varning liksom!

Nu ska jag stenhårt trycka in allt som vi har på provet för både biologi provet och engelska provet i min lilla ihop skrynkade hjärna! PUSS (:

Fitch bitch! Hur många gånger fick jag höra det idag må tro ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0