Stressiga dagar

Igen lust och ingen tid för datan. Match, tisdag och onsdag som egentligen skulle vara plugg tid men varför inte hoppa över att plugga till ett prov man vet inget om ? Det var precis det jag gjorde idag. Jag lämnade rummet helt okej nöjd idag efter provet. Kunde ha gått såå mycket sämre men samtidigt såå mycket bättre.

Tisdags matchen mot Danmark var sjukt kul att spela. Top forward med Julia, kan inte bli mycket bättre! Kom hem med två blåa tår, en lårkaka och ryggen 50% sämre än vad den redan var. Lite lerig var man också, gräs i håret och i öronen, bara allmänt gullig ba!
Igår va dagen ganska så chill, en lektion och sen gick jag och la mig och lyssnade på några killar på andra sidan dörren som snacka om hur dom vill att deras tjej ska se ut och vara, sjuuuka miner när jag kom ut, haha! Matjour hela dagen tills klockan slog 14.30 då jag hade massage tid hos Xtravaganza där Alex masserade mig och min rygg. Tydligen hade jag sträckt högra sidan av ryggen och rumpan, fyfaaaaaaaaaan va ont det gör!
Onsdags matchen var bara onödig. Spela forward igen i cirkus 20 min tills min rygg svek mig ännu en gång. Kunde inte sitta så fick ligga på det iskalla konstgräset med hundra jackor på mig.

Två lektioner idag tills min rygg inte orka hålla mig uppe så nu är jag hemma och ska göra min partirapport till imorn och plugga till fysikprovet i soffan. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0