Straight up little solider

Orientering i regnet. Tröjan på huvudet och magen blev röd av det iskalla vädret. Jag och Denise skickade ut Matilda i skogen för att hämta en prick och vi stog under ett träd och sjöng på en deppig låt och kissade. Fotografering med Mrbean och exakt samma plats som förra året. Fick vara med i pojkbänken och grejer. Efter skolan så cyklade jag och Matilda hem i sniiiigelfart och drog lite senare till Gamlisgrillen för en kebabtallrik och en kebabrulle. Tack pappa! Bussen in till stan, runt till Flogsta, tillbaka till stan, sen till Sävja för Gusk - Sirius matchen. I det iskalla så bjöds det på lite skratt och andra citater. Matilda fick en fanclub när jag satt på toa som följde efter oss senare från skolan till fotbollsplanen. Läskigt som fan, haha. Matchen sluta tre - tre. Kom hem helt genomfrusen så jag satte på ett varmt bad och det brändes verkligen i fötterna när jag klev in. Nu ligger jag i sängen med din tröja och ögonlocken börjar bli tunga. Dags att sova.

Typ dagens eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0