Som jag hade dig förut

Snart rullar det mot skolan och jag är trött, slö och ensam. Idag är det en jobbig dag plus en träning på kvällen. Fast imorgon har vi en riktig sovmorgon så den ska jag se upp till! Gårdagen med Jessica som började med mat på Gamlis grillen, stan, flogsta och vidare till Sävja. Toabesök på Sävjaskolan och det gör jag inte om. Oj det var inte roliga sekunder när jag stod själv och väntade på Jessica och fick se en fanclub på andra sidan. Halvsprang ut men dom var efter men vi lyckades komma till planen, som alltid. Matchen slutade tre tre. Väl hemma var jag genom kall och ville bara sova. Somnade tidigt och nu är jag här och ska cykla snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0