Rise and shine

OM kvällen får ni höra någon annan gång. OM det va bra ? Ohhja!



Nu, söndag morgon, började med att jag vakna klockan nio av alarmet hos Julia med ett lånade leggings, för vart var mina? Jo, do ligger nerspyade vid stadshuset! Tio minuter senare sitter jag på en bänk i Nyby och väntar på bussen. Missa den tydligen för den kom inte. En tjej kommer från Göteborg som också missa bussen o va väldigt pratglad. (som jag inte var, för tidigt!) Ja, hon trodde att jag var 21 år! Studerade på universitetet och va påväg hem från ett one night stand. MEN OKEJ, överdriv inte! Hon fick världens chock när jag berättar att jag va 15!
Åhå, nu kom jag nyss hem och fick en stor kram av lilla Johan och nu ligger jag i hans kojja men måste tyvärr ner och äta frukost. Match klockan ett på Yrsa!


Igår, hemma med syster. JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla gumman du hade en cider, och du ligger och spyr vid stadshuset PINSAMTmhahahahahahahahahah

2010-09-12 @ 12:52:04
Postat av: julia

denise, innan det kommenteras saker från din ip adress vore det bra om du kollade fakta först!

2010-09-12 @ 14:16:37
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: julia blomqvist

det var någon från vårat tjej gäng ifrån BEAS dator, sluta skylla på denise det första ni gör

2010-09-12 @ 14:18:00
Postat av: julia

det gör ju inte saken bättre direkt

2010-09-12 @ 14:21:27
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag tror inte jessi skulle skriva att hon kräktes om hon nu hade gjort det..

2010-09-12 @ 14:32:04
Postat av: denise

ni kan ju kolla upp ip innan ni börjar säga till mig som vanligt fy fan

2010-09-12 @ 14:40:32
Postat av: denise

och förresten tack julia b!

2010-09-12 @ 14:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0