Remember me

Okej, nu har jag tråkigt. På riktigt alltså. Jag städade nyss mitt rum när det redan va fläckfritt. SKUMT! Går runt och tar kort på när pappa körde en powernap i soffan och smyg tar spotify från storasystern.
Lasange till middag för er som bryr er och nu skulle jag vilja busa med min lillasyster. Tyvärr så är hon på min gamla träning. Alla har bytt rutiner.. Vick gör ingenting. Jag spelar bara fotboll och Emma kör på hundra sporter som man gjorde när man va tre. Hon gör det fortfarande. Så nu är hon på mina söndags träningar. Det är jag som brukar komma hem halv nio efter en underbart cp jobbig cheer träning. Nu är det hon. Har Emma gått och blivit stor?
Nu väntar en lång dusch eller bad. Kan inte bestämma mig riktigt. Ska lägga mig tidigt till en film ikväll för att börja dagen imorn med franska. Bjurström väntar på mig i sal 24, kan det bli mycket bättre? Oui madame.

En jätte ful bild. På mig dårå. Emmsan är alltid söt. Har kommit in i tiden då jag inte bryr mig. Så jag bryr mig inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0