One stupid young boy

Fråga: hur kommer det sig att du nästan jämnt reser? blir avensjuk :/
svara gärna i ett inlägg.

Svar: Ja jag vet faktiskt inte. Mina föräldrar bestämmer om vi ska åka någonstans och så. Men denna gång var det faktiskt jag (a)


Halv åtta hos mig, Idol och nu CSI! Kan inte bli mycket bättre. Har jobbat hela dagen med min parti rapport och nu, när den är klar så är jag faktiskt ganska stolt. Men ska inte bli för stolt för då kommer jag bara bli besviken sen när jag får tillbaka den. Med magister Christer så ska man aldrig vara säker, han kan hitta miiiiiiinsta lilla fel.
Men nu är jag äntligen klar och lite lättare känns det på axlarna. Inte mycket men lite iaf. Danska lego skiten är klar och partirapporten men inte att plugga till fysikprovet imorn. Har läst igenom en gång och om man verkligen tänker efter så är det inte så svårt. Men ännu en gång ska jag inte vara för självsäker här för jag har ingen aning vad som kommer på provet. Nu ska jag unna mig lite med ett bad, en kokosboll och min svala säng, sov så sött!


Typ dagens eller något om man får kalla det så (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0