Maravilloso

Hoppas att ni inte varit alldeles för oroliga över mig och Matilda. Men vi kom faktiskt hem igår!
Hade otur och fick springa ensam, och ja jag var ärligt talat rädd ett tag där, det rördes i buskarna och knakade i träden och jag var vilsen. Fick sår på benet och mina kläder fick lite hål.. Men hittade till ljuset och hamnade tillslut med två lirare och kände mig lite udda. Men utöver det gick det mycket bra!
Kom hem och skulle plugga men somnade istället. Vaknade upp och kom på att jag skulle på träning, riktigt otaggad var jag kan jag säga er. Men åkte ut till björklinge och hade en rolig träning!


Idag så började dagen med engelskaprov haha. Vidare till spanska som är det bästa ämnet, eller hur var det? Hade idrott i några minuter tills det blev elevrådsmöte. Mötet blev mest prat med Fanny som var på min sida. Lunch med henne och telefon spel, en mys lunch med en mysig vän!
Svenskalektionen var väldigt speciell, so blev det bättre. Och den otroligt långa sega dagen slutade med no, det ända jag och Matilda gjorde var att sitta och ta kort på våra ringar haha.
Nu sitter jag och njuter av att det inte blir något prov eller läxa på två veckor. Fotbollsmöte i klubblokalen vid halv sju som känns lite värdelöst sådär men det är bara att bita ihop!

Fy satan i gatan.

Saknar Jessi Pessi Ping Pong..

Jag älskar er!

Mega Jump Fanny <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEEGA! <3

2010-09-29 @ 17:17:50
Postat av: jessica

aaah... med prickar over a:n :( jag saknas ju i bilderna (a) skoja, hihi men saknar er dunder!

2010-09-29 @ 17:52:15
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0