Mig får du inte tillbaks

Blev inget bloggande igår för jag pluggade för fullt till biologin som var till idag. Klarade det galant tycker jag själv och hoppas det håller. Annars en vanlig, lite tråkig dag. En sväng till stan och Katalin för att hämta praolapparna. En fanta vid brasan blev det med Julls, mysigt faktiskt! Snabbt var bara förnamnet när vi skulle hem. Att åka lika snabbt som tvåans buss ända till Gamlis är inte illa. En prat stund väntade också, eller prat & prat, nej sätter inga ord på det. Alliansen för fotografering och herregud, nej vad jag hatar det. Usch! Träning efter och hemma blev det Idol. Nu har jag duschat och ska sova. Jag ska vakna upp i min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0