Hell yeah

Blev inget bloggande igår för mig men kan säga att dagen blev lång. Skolan rullade på med en hyper No lektion och jag & Julia fick vårat fredags snack som blir bara så underbart, haha. Åkte ner på stan med taxi denna gång för att möta upp Jessica, Lina och Linda. Kom dit med två hundra kronor men två hundra kronor fattigare när jag satt på bussen hem. Oj så irriterad, med kan ju säga att det var ett äventyr, visst Jessi? Kvällen blev lugn med mamma och Idol.
Idag blev det en tripp till Gränby där det handlades. Min lillebror ska ju på Grand idag, wohoo! Haha disco kläder på listan till bror medans jag fick en väska, ring och den lilla svarta med mig. Har nyss bokat bord och vid sju och då åker ett gäng härliga brudar och äter. Kvällen kan blir riktigt bra!
Bilder från fredags.



Så ser våra fredagseftermiddagar ut, hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska ni äta? :)

2010-09-11 @ 16:50:20
Postat av: matilda

china garden :)

2010-09-11 @ 17:37:03
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: Jesszui

HahahHHHHHahaha,

2010-09-12 @ 02:38:12
URL: http://Tangyss.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0