Fat Lady

Dagen då vi har gjort tusen inlägg på den här bloggen, känns riktigt bra och mer ska det bli. Dagen var som Jessica sa, blöt men på många sätt. Vet det där lät konstigt men vi här vet vad jag menar satt. Cyklade hem i panik för att jag och Julia inte hade hittat någon prao. Om Gamlisgrillen säger nej då är det illa plus att lappen skulle vara inne i måndags, ajdå. Men pappa ringde ett samtal och nu ska jag och Julia praoa på Katalin i två veckor. Kommer nog bli riktigt bra, lyckat. Plugg hemma och sen vidare på träning efter en lång vila. Bytte klubba till en Fat Lady, klockrent namn haha. Nej men a nu ska jag sova för kvällen, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

matilda ska du användsa din boomerang jacka i år????

2010-09-22 @ 19:32:53
Postat av: matilda

ja det ska jag nog, haha

2010-09-22 @ 20:29:22
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0