Försök stava till Albuquerque!

It's not what you know. It's who you know!


Om bara en vecka och en dag klockan 10.00 sitter jag på planet mot Köpenhamn som tar mig till Washington och därifrån vidare till Albuquerque. Ja, ni fatta rätt! En galen tjej som jag ska mellan landa två gånger. Ha ha! Varje dag kommer går i snigelfart fast veckan kommer gå förbi som en raket! Många prov och uppgifter som kommer här på kommer vara tuffa men tanken på vackra Usa får mig att vilja fortsätta kämpa. No mercy!

Albuquerque International Balloon Fiesta. Det här ska jag gå på, fyfan va häftigt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att du nästan jämnt reser? blir avensjuk :/

svara gärna i ett inlägg

2010-09-16 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0