Efterår falder

Började dagen med svenska lektion då vi skulle skriva slutet på en berättelse som vi fick höra. Lite svårt att skriva när man inte lyssnade. Fanny fick berätta om hela historien och vilken jävlans text jag skrev. 43 mattor, 43 gånger, 43 rader, 43 av allt, varför Jessi? Bussen ner till stan med favvotjejerna där allt fortfarande var stängt när vi skulle äta lunch (före 11 alltså) Donken fick det bli till slut och det va fett yummie, lite blind blev jag också. Vidare till hemköp för ett hemligt köp för madde och en cola till mig och en fanta till Julia. En 20 minuters lång dejt på Homlunds, asså jag kommer gå i depression över det här. Helt seriöst, det är inte okej! Förlåt Julia, men livet är svårt just nu! Bussen till fotbollen och vi missa där vi skulle hoppa av så vi hoppa nästa buss tillbaka en hållplats, hihi!
Förlåt Nelly också för ett antal apps på din iphone som kan va jobbigt att ta bort men jag hade faktiskt roligt. Lite pistol, lite tuta, lite iSwap, lite modell, lite Simpsons vad mer? Jo, lite saker som dom inte tillät mig att installera, haha kanske bäst så. Aja, ingen mattelektion och fysikprov där jag svara på alla frågor och jag tror dom är rätt också. Så åkte bussen hem med Johan ganska så nöjd faktiskt! Tack för lånet också för busskortet.

Nu ska jag fräscha upp mig igen och byta om för middag hos grannarna. Löööve.

Höstigt eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0