Bring it on

Nu har jag kommit hem från en helt galet mysig kväll igår med tjejerna!
Började med att jag hamnade ensam i Gottsunda. Blev fängslad i en bild från 13 november..
Blev hämtad av Jessi & Marni och drog vidare till pizzerian.
Vägen hem från att ha ätit tog fan en timme efter allt.
Tog plats i soffan med gosigt täcke och kollade på Bring it on.
Matilda somnade medans jag och Jessi skrev i hennes panna och åt glass.
Vi alla var vakna en stund tillsammans, sen gick Madde och jag upp och somnade där, somnade runt fyra halv fem.
Vaknade vid elva med snabba takter för att få skjuts och inte behöva åka buss som skulle ta en timme..
Roliga citat från Matildas föräldrar i bilen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0