Blondinernas kung

Två dagar utan bloggning av mig, nja känns dåligt. Men bättring lovar jag nu när skolan och allt börjar få ett slut. Dagarna som har gått har jag bara pluggat och pluggat. Sjuk i onsdags så jag skrev en partirapport på tre nästan fyra timmar. Idag skulle då den lämnas in och så klart, den blonda blondinen av alla glömde den hemma. Men har skickat den på mailen så hoppas det funkar.
Igår gick skolan i en rullande fart och sen var jag och plugga på stan, ja plugga på stan hette det va.. haha?  
Denna dag gick också i en rullande fart med mat på stan, ingen fotboll och inge matte. Men nu måste jag vila från allt för imorgon har jag Sm och jag har gått och blivit sjuk så nej jag vill inte missa det. Nu drar vi på en stor tröja och myser i soffan, ja det är ju fredag och jag älskart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0