iYiYi

Åååh, jag älskar att umgås med mina två bästa vänneeeeer! Underbar kväll igår, först panini med Jessi med massa snack om allt och så klart mysteriumet som jag är sjukt nyfiken på så jag blir galen! Kan säga att det var en han/hon som var inne på toan i eeevigheter.. Träffade gosiga Matilda som hade klätt upp sig inför kvällen, eller hur var det? Hihi. Bion var jättabra faktiskt, i himlen finns inga känslor. Älskar ica bruden stenhårt! Vi gick sen och träffade killarna. Vaknade tio över tio imorse, surprise! Inte vaknat så sent på länge nu. Nu ska jag åka till allians och kolla på mitt lag, såg en match igår och det är inte kul att kolla, jag får verkligen panik och cellskräck nästan för jag vill så gärna spela, låter normalt? Så får väl sitta och kolla bort ibland även fast det är kul.
Kör på en Jessica: POSS!

Heeelt random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0