Barista

Vilken härlig fredag. Började med att skriva på massa praolappar och massa sånt en hel lektion. Efter det så cyklade Matilda och jag till Gränby och tog en mysig fika. Snack om allt, älskar att bara prata med den bruden förstår ni! Vi kollade runt lite där den sista tiden innan vi skulle ha fotbollslektion. Hittade ett par awsome skor som jag vill ha. Eftersom vi inte åt någon lunch utan en fet chokladtårt bit med massor av grädde skyndade vi oss in på ica och köpte banan och äpple. Där inne såg vi en maskulin tant med skägg och mustasch :) Sen tog vi våra galna hojjar och cyklade på det sättet vi nu börjat göra, i 190 och konstiga vägar. Kom i perfekt tid till fotbollen där det var styrka och snabbhet. Jobbigt men roligt också. Eftersom Matilda drog till kiropraktorn så blev tillbaka vägen med käraste Denise. Då var det mattelektion. Fyra tal blev gjorda, men är det konstigt när våran lärare tar med sig världens gulligaste unge eller? Då får hon skylla sig själv helt ärligt, haha.
Nu är det dags för lite mat, sen seriepremiär!




Kommentarer
Postat av: Gabriella

RE; Thanks girl!



P.S

Var fan sugen på att slicka på min datorskärm på grund av ovanstående bilderna. Men jag hejdade mig själv. Tur var väl det. Haha!

D.S

Postat av: julia

hahahahhahahaa!

2010-09-25 @ 17:43:25
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0