Ba ba ba

Speedad hela kvällen. Fan sjukt! Träffa Frankie på stan, middag på Panini och ett mysterium hitta vi som aldrig blev löst ordentligt för vi va rädda för sanningen. Hämta biljetterna och ooooups! Jag råka säga fel tid till Matilda så hon va tvungen komma med mjukis till stan. Direkt från innebandy match, mums på den ba! Vi köper godis och läsk och traskar ner till filmstaden. Naaaaaaaw va jag gillar filmen. Så sjukt gulligt bara! Efter filmen så träffa vi Mårten, Johan & Mathias en snabbis vid humc. Traska snabbt tillbaka till stan för att inte missa bussen hem till Sunnersta. Aldrig att jag skulle vänta en timme för nästa. Aldrig!
Men nu är jag hemma. Ont i knät fast helt hyper fortfarande. Nu blir det film mys! D U N D E R !


Vet inte om det är världens fail att inte hinna ta ut allt eller om det är världens bästa raggningsreplik ?

Miss li.


Kommentarer
Postat av: evelina

60 kr! värt!

2010-09-05 @ 09:44:36
URL: http://soderbergevelina.blogg.se/
Postat av: Jessica

vad menar du ? haha :)

2010-09-05 @ 10:21:17
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: Julia

det var till mig :)

2010-09-05 @ 11:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0