Allt jag har önskat mig

Såg att tjejerna har lagt ut bilder på deras smink. Försökte ta ett kort med men ni vill verkligen inte se dom. Men kan säga att jag använder smink från Gosh, bild kommer senare. Min skoldag var helt okej. Men utan Jessica och Julia som ligger hemma. Klarade ut dagen utan några probolem. Nu sitter jag hemma och ska förska lära in mig lite om riksdagen och engelska, jarå.. En sväng mot Yrsa kanske det blir men vet faktiskt inte om jag orkar. Idag är det ju Idol, underbart!


På första bilden så biter Denise mig, kan säga att hon biter hårt för märket är fortfarande kvar..

Kommentarer
Postat av: denise

älskar dig !

2010-09-07 @ 21:28:16
URL: http://juliadenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0