15 barre fan!

Ja då var det dags i år igen, min dag! :D
Den har varit sisådär men börjar leda till ett bra slut, med tanke på alla grattis och se att folk bryr sig uppskattar jag otroligt.
OCH absolut det finaste man kan få fick jag av mina tjejer var ett födelsedagskort, med underbar text på. Uppskattas också nå helt otroligt! Jag älskar er. <3
Födelsedagsmiddagen blev två korvar och en mjukglass på ikea med papi när vi skulle köpa en byråsak till mitt rum och köpa ett par nya fotbollsskor och lämna tillbaka mina andra. Spelade match i dom nu, lite stora men hoppas att det blir bättre med det! 3-3 mot danmark. Jessi och jag on top, forwards power! Dags för en dusch nu och ladda inför matjour imorgon. PUSS OCH TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0