Zero One Eight

Störtskön dag idag på 018. Före det blev det lunch på Unico med syster och moster sedan fick jag pussa lite på min prins på Holmlunds, haha. Fick ett oväntat beskök av mina fina flickor men det skulle inte bli så oväntat om jag har koll på mobilen. 11 samtal och fem sms! Fick leka mamma igen och ge pengar till bebisarna. Sedan träffa jag dom på nytt vid sex tiden där jag lekte mamma igen när jag köpte nougat o fanta till dom, nawi!
Åkte hem till Julls som en vanlig måndag och däcka nästan i sängen, ååh jag ville bara somna men träningen hindrade mig. Gick inte så bra där att vara vaken heller haha, jävla jetlag! & Perra som reta mig att mina ögon va blodsprängda och jag höll på somna. Kom hem och va tjurig, men ville verkligen inte vara dum mot min familj men det går liksom inte att bli glad. Någon tår kom ocksa, fråga inte varför. Nu ligger jag i min säng, ätit, duschat och vill verkligen ha reeses och popcorn men just nu har jag spyasmak i munnen och somnar vilken sekund som helst. Kärlek till er.

En bild vill ni ha också ja!

Alltså, jag vet inte :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med popcorn.=)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-12 @ 20:52:23
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0