Your litte fairy

En till eftermiddag på 018. Dagen började med sovmorgon, vakna 11 idag så känns bra att jetlagen börjar sakta men säkert försvinna. Fick sällskap på bussen av Josephine, saknar cheyen! Hela dagen idag har varit grovt lung, kändes nästan lite dött fast det var det inte. Fick stå i kassan, göra lite smoothies, chailatte, sallader, sen allt vanligt man gör på ett cafè. Pastasallad blev det till lunch idag och skämt mot amerikaner som dom inte tror jag fattar. Busigt, jaja! Sluta sex, och tio över så går min buss så whoop whoop va jag på bussen påväg till gangster stället. Sunnersta, alltså :)
Middag snart, sedan fotboll och mýs!

Älskar Oscar som står och kollar lite skeptiskt på mig, haha!

Kommentarer
Postat av: BENNEboi

det är adams pappas café ju:)

2010-10-12 @ 20:15:20
Postat av: Jessica

men ja, haha :)

2010-10-12 @ 21:39:09
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0