ManiPedies

Sista dagen i usa. Somnade med en katt vid min sida och vaknade detsamma. Drog ut direkt for att ata lunch och att gora lite sma arenden. Stada hela huset och sedan fick vi beromma oss sjalva sa vi akte och fick manikyr och pedikyr. Skont, fast som sagt far jag mina sma ryck nar folk haller pa med mina fotter. Till slut kunde jag slappna av! Nu sitter jag har och det kanns som om det var igar jag flog hit. Jag vill hem, fast anda inte! Saknar min familj o vanner sa sjukt! & min egnaaaa sang (a) (HOPPAS DEN AR I SAMMA SKICK SOM JAG LAMNADE DEN EMMA!!!!!!)
Nu fryser jag sa jag ska ta en dusch och allt som kan mojligtvis stora mig imorn pa planet ska fixas.
Well, all for now :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0