Your amazing!

TJA! Jag hat haft en dunder dag! Hur var din ?
Fran sangen till bilen pa en halvtimme, skilllzzz! Borja med att aka tillbaka till Albuquerque for att lamna en bok med alla harstilar. Sedan drog vi till deras galleria och gjorde lite skada. Kom hem med fem trojor, 7 ringar och lite annat.. (a) Pavegen hem sa va min fina Tommy Hilfiger affar i vagen och jag var bara tvungen !
En fraga.. Vart gick alla vita converse ? Det finns converse i alla farger, randigt, rutigt, leopardmonster, glittrigt, dubbellagrigt, ALLT! Ja, forutom vita concor.. Finns tva vita converse som finns pa min lista till Vick och Denise och vi leta i alla sko affarer i hela gallerian och det fiiiiiiiiiinns inte! Uppdraget fortsatter imorn! Akte och at varldens godaste hamburgare pa nagon grill. Y to the ummie! Kopte lat den ratta in som vi ska mysa till imorn.
Ska nu sussa sott :)
Gift till en uggla. Sotaste ringen, kunde inte motsta de stora ogonen, paminner om Albin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt ringen ? :)

2010-10-05 @ 07:53:34
Postat av: Jessica

forever 21

2010-10-05 @ 20:02:04
URL: http://tangys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0