Saltgurka och ketchup på en planka

Som sagt så var kvällen mycket rolig fast lugn. Trevligt sällskap från kväll till lunch därpå. Sömnen man fick var runt två timmar, även om det kändes som en halv dag så väcktes man några gånger av roliga repliker av Matilda och Victor.
August, klockan är fem och du har inte kläderna på. Vafan drömmer du om Matildaaaa?
Somnade i sängen med Victor vid min sida, Jaggo och Faggo på luft madrassen nedan och sen låg Matilda på två soffkuddar och drömmer snusk. Latade i Andersson hus och gosa med Luuuuuucy c.o. Softairgun krig mot Victor och Isac och även om jag säger att vi vann så är alla röda prickar på mina ben och min rumpa (!!!) ett bevis att vi torska. Har en prick på halsen också, fuck va ont det gjorde! Men så sjukt kult! Mamma och pappa kom och hämta mig och vi drog en runda förbi ikea och sånt.

Nu är jag såhär redo på att gå och lägga mig. Ska mysa en stund framför en film sen får vi se!

Här har vi en fin flicka från Valborg. Bara om jag kunde stanna i den stunden. I love you.


Kommentarer
Postat av: fanny

och jag älskar dig jessipessi!

2010-10-31 @ 19:16:12
Postat av: Jessica

ba bäääääääääää / bockbeck

2010-10-31 @ 19:34:29
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörru bockis, käka upp pizzan nu vafan!

2010-10-31 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0