Särbehandlad !

En lång dag och efter lunch någonstans (lunch åt vi klockan 10.30!) börja det värka som f a n i svanskotan. Mer än vanligt dvs. Blev RÅ påhoppad när jag sa en annan förklaring för särbehandling. Ingen har släppt det heller. Lunch blev det iaf på Little Italy, mycket gott. Kollade fotboll och spela lite flygplans spel på Ophonen. Blev lite sång för julia som jag tror att andra sidan jordklotet hörde. Så högt va det och hon märkte inte själv för hon hade hörlurarna, det var roligt! Två lektioner där på mattelektionen Asmait flätade allas hår. Eller mitt, Julias och Toms! Så skön Tompa! Åkte hem för att hämta kortet jag glömde sen cykla jag direkt till Gottsunda för storhandling! Chirre, godis, läsk, pop, dipp m.m HELA RUBBET ! Nu väntar jag på mina fina tjejer som tar evigheter!
Ps. Vick! Jag och Denise sover i din säng inatt så du vet! :D

Komsiiiii mina små kycklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0