Magic

Hoppsan hejsan besökare, kom tillbaka!?
Idag vaknade jag runt nio och gick ner och somnade om i soffan, så skönt. Jag och min familj åkte och kollade på bil som sagt och köpte mig ett par nya hörlurar som jag verkligen har saknat! Cyklade hem till Rasmus och åkte sen vidare till allians med honom, Oscar, Hampus och Wille. Kollade lite på matcher och hamnade till slut i bilen hem med Susanna, mormor och morfar som jag hade kollat på Stefan (morbror) med som hade match. Vi åkte förbi citygross för första gången för min del. Och eftersom det är det enda stället min andra favorit glass finns så fick jag två glassar av mormor, bästa mormor*. Nu har jag ätit pizza med både fetaost och oxfilé på, finns det någon bättre? Nej. Sitter och lyssnar på musik i lurarna, äter vindruvor och är sjukt rastlös, får se vad jag gör. För såhär vill jag i alla fall inte sitta i flera timmar!




Kommentarer
Postat av: Jessica

men halloj, sia glassen finns ju overallt :o <3

2010-10-02 @ 21:05:33
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: J

Inte viol :(<3

2010-10-02 @ 21:38:21
Postat av: Jessica

hmm.. men det ar val klart :o aja, poss

2010-10-02 @ 21:59:36
URL: http://tangys.blogg.se/
Postat av: SaZ

OscarZ-Gamla_tider_ft_Combination.mp3" rel="nofollow">http://www.speedyshare.com/files/24519817/SazOscarZ-Gamla_tider_ft_Combination.mp3

2010-10-03 @ 10:25:32
Postat av: J

Vad är klart :s<3

2010-10-03 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0