Fly balloon

MJAAAOU va jag ar trott! Till och med for trott att sova. Sjukt svart att forklara hur trott jag e. En galen dag, en sista dag.. Det ar sorgligt! Kommer typ aldrig traffa dom har underbara manniskorna igen och nu ar allt slut.
Nu ska jag tanka positivt och se hur bra jag har haft det och vilken erfarenhet.
Idag blev det mest att packa det mesta. Kommer liksom inte ihag va jag gjorde pa borjan av dagen.. Det ar lite komiskt nar det ar hundra saker jag har gjort!
Efter lunch som var halv 11 pa kvallen tog Jenna mig till garderoben. Eller det ar en enorm lastbil med 1000 olika trojor, byxor, skor, allt! Hon hade hittat fyra trojor som hon ville att jag skulle ha och det var verkligen min stil. Alla fyra fran Forever 21 och dom ar helt nya. Blev chockad hur duktig hon var med att hitta trojor i min stil men inte undra pa det ar det hon gor dagligen.
NU ska jag ata klart pa min galic sandwich, kolla pa disney channel, lasa alla mina favvo bloggar och kolla pa premiaren av Kenza & Tyra show. Antligen lite tid for mig sjalv. & bara mysa!
(mostern ligger och sover och kommer sova dagen ut!)
Pavagen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0