The end

Den sista dagen började och vi gjorde det vanliga, tända ljus, fylla vatten osv. Vi blev klara tidigt så det blev lite fika. Runt elva stack jag och far till Matildas mor för att ta halsprov på hennes jobb. OCH ÅTERIGEN, HALSFLUSS! Jag förstår inte.. Så ingen fotboll för mig i helgen tyvärr då. Lyckas alltid när det gäller! Ja men som sagt sista dagen idag. Tråkigt som satan för jag orkar inte skolan! Men snart är det Thailand ju hihi. Stan en stund efter prao och stötte på Jessi. Flum på högsta nivå för min del ja. Kommit hem och lagt mig i sängen. Ska senare fram mot kvällen ta en dusch och använda min ansiktsmask och gosa med min gosiga familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0